En väldigt lyckan helg !

Helgen har varit underbart toppen !!

Fredags så blev det att handla lite sötta saker till idol.
Sen så va vi & köpte lite nytt till vår fina lägenhet fick + saker jag beställt från tred4you =)
Det är bara dom fina hyllorna som ska sättas upp ! :)
Sen fick jag dock dom otoligt fina korten på Jamie.. Så sjukt fina =)
Väldigt lyckat <3

Sen så blev det att köpa hämt mat & sen glögg ;)
så åkte vi hem och käkade + myste ner oss i soffan för att invänta idol..
Idol började så kom dom goa sakerna fram ;) mummsss
The whole family is gathered...

Sen blev det läggdags för barnen.
Så jag & Älsk myste ner oss i soffan med glögg & Beck ..
Fast vi orkade dock inte se klart den pga av att vi va hur trötta som helst så det blev väl bara att lägga sig i sängen och mysa med massa mysiga pussar ! :) Love you S <3

Lördaaaaaaag....


K kom och väckte oss vi 9 imorse så då va lillen vaken med så det blev säng mys på hög nivåååå ! :)
Sen blev det upp och fara..
Älsk skulle åka och köpa bröd på kafestugan medans jag tog barnen ner på lill ica & köpte juice och lödags godis till K :)

Sen blev det lång mysig frukost & massa kaffe .
Sen blev det att packa saker för att åka och bada i älvdalens badhuuuus ..
Så vi packade in barnen i bilen och ner för att hämta Clara så Texas fick lite sällskap medans vi va bort + att hon ska vara hos oss i kväll =) Så blir nog en lång promenad imorgon !! :)
GILLAS...

Väldigt kul att bada va det ..
Jamie tyckte det va jätte kul =)

K & Jag lekte i bassängen :P hehee.
Sen så åkte vi hem efter det för att ge lillen mat för vi skulle åka och stor handla !  :)
Matade han sen åkte vi oss och tog oss nån cheeseburgare..
Sen blev det att handla .. :)

Efter det så åkte vi hem packade upp ladda ner filmen som vi skulle se som blev (Farsan)
Grym film ;)

Vi lagade en jätte go lördags middag :)
Sen myste vi ner oss i soffan & kolla på filmen med lite goooa saker på bordet.. :)
Efter filmen så lyssnade vi lite på musik och dansaaa :P HAHA
Sen blev det läggdags för barnen ..
Älsklingen kopplade in surround ljudet också .. Så nu låter ljudet bättre ;))

Jag sitter här och skiver & älsk kollar på nå jäkla Häst hoppning på tv :P Heheee..
Rolig kille :P

Ska ta och sluta skriva här nu säger han för att vi ska mysa ner oss med lite glögg & fortsätta kolla på Beck..

Så ha en fortsatt trevlig helg folket...

Trevligt att de finns många läsare ;)


Hadeee..

Pusss ///   F




Ja & min fina son <3






Det bästa som har hänt mig..<3
Du som gör mig stark <3
Mitt hjärta är alltid dit <3








<3<3<3<3


Nu väntaaaaas myset ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0