Julen närmar sig ;)

Igår vart den en hel del bakning men, som vart ''Socker kaka, Rulltårta, Chockladmuffins, syltkakor och sedan massa fler kanelbullar ;) så när min man kom hem blev han otroligt glad .. Min lilla tjockis smaska i sig på en gång ;) haha söten min <3p

Idag vaknade vi halv tio pga av att jag skulle klippa mig halv 11 så vi åkte ner älsk & jamie väntade hos svärmor / farmor !

Sedan kom dom och möte mig fick de av Svärmor i julklapp .. Snällaste svärmor ever <3
sen fick Jamie fick varma strumpor!

Sen hem för att laga lunch sen åkte S & jobbade..
Jag & Jamie la oss och vilade somnade en timme sen åkte vi till nusnäs för att hälsa på mormor & morfar <3

Sen åka hem för att åka förbli ica och hämta ut mitt stora packet :))))))) Det gillas !

nu blir det mys framför tv ..

NATTI


Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0