Måndag

Har varit jätte dålig på att skriva jag vet sorry .. Men ska bli ändring på de..
Hänt saker har det gjort men de får ni höra senare !

I lördag va Älsk ut för första gången på typ ett år.. Sen när vi fick veta att jag va gravid & väntade Jamie så va han med mig hela tiden .. Det kallar jag världens bästa kille ever <3 Att sitta hemma med sin sambo medans killarna går ut de är kärlek det.. Tack för att jag har dig stefan du är mitt ALLT <3

Som sagt i lördags va min kära ut med sitt jobb dom hade julbord. men han kom hem redan kl halv 9 för då va han lite breusad eller ja mycket :P haha Stackarn
Men på söndagen där va det bara att städa & massera mig & lite mer saker ;) Tror jag va lite elak mot fylle mannen :P haha men men så kan de gå när man super sig full ;)) hehee

Så fick en väldigt bra söndag gick och skrattade åt han & han mådde så dåligt :P hehee men men
Vi hade det riktigt mysigt kollade på tre filmer och myste med jamie när han va vaken & lekte med han :)) Lyckad söndag + vecka ! =))

Gillaaaas ...

Idag måndag då då har det varit lucia på K fritids så vi åkte ner för att titta jätte fint va det :D
Sen skjutsa tillbaka älsk på jobbet sen hem för att natta Jamie igen han va lite trött.. vår pojke <3
Vaknade igen efter ca: 2 timmar sen myste vi i soffan sen blev det dollar med Cissi .. Men nu är vi hemma igen .. Blev en lång kväll igår så är riktigt trött :/ men Tur jag har mina pojkar som får mig glad & piggare <3<3<3

LOVE

Idag kommer k också så hela familjen är samlad .. Det gillaaaass

Blir nog en lugn och mys måndag idag .. =)

Tack & hej då ..

HADE BRA

PUSSS

image description
Mammas bästa <3          <3<3<3                ÄLSKAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0