Måndag









Måndag idag då ..
Måndagar är ganska sega dagar tycker klockan har gått väldigt sakta med kanske bara jag som tycker det vem vet ..

Men morgonen startade med att Älsk och lämna K på Fritids sen kom han hem och myste ner sig i sängen igen mysigt värre.. Jamie vaknade lite innan S skjutsade men somnade sen efter han fick mat ! :)

Så det blev en sommorgon till halv tio sen .. Skönt va det men ville ändå somna om igen. Men älsk gick upp och gjorde mat och matade han så vilade jag en liten stund till.. Efter Jamies mat blev det mys i sängen för oss alla ! :) Gillas...

blev dokton för älsk sen & jag städade & Jamie satt i sin babysitter och bara skrattade åt mig :P Mammas fining <3

Älsk kom hem sen med mat .. Så vi åt och sen hoppade jag in i duschen !!

Jamie & Älsk satt sig och spelade tv-spel usch va tråkigt :P så jag gick och fixade lite .. Fått lite nya saker till lägenheten .. Nu väntar vi på vår fina soffa som förhoppningsvis att den kommer före jul :)
Blir nog att köpa en bord till den med som jag hittat .. En kista Så jävla snygg...

Sen hittat en sån himla snygg väck klocka sån här stor och de ska också in handlas ;)
Hoppas på att man får sina kläder man beställt innan fredagen pga av att det är julbord för oss inom Hockeyn .. ;) Trevligt då vi cheerleader ska ner dit =)

Sen har jag & jamie spenderat resten av dagen hos Jamies mormor & morfar.. =)
Mycket kaffe blev det sen massa skratt :P haha
Älskar er <3

Imorgon kommer den stora dagen då MORA möter LEKSAND .. Undra hur det kommer slut kommer bli en spännande match ..

Vi flickor ska samlas hemma hos oss först för att fixa klart oss sen ner på hockeyn för att träna !

Jamie ska vara hos Mormor & morfar ..För dom ville det så gärna så det är klart dom får det..
Är bara dom & Farmor som får ha honom pga av att han är så liten en.. men man kan nästan tro att han är 5-6 månader pga av att han är så stor pojken vår :) <3

Men nu ska jag sova kommer bli en kul dag imorgon .,.
kommer få träffa mina andra kära vänner med.. Det gillas.. Älskar att träffa mina vänner som alltid finns där i våt & tort.. Massa kärlek till er.. Sen S som är världens bästa sambo som ställer upp & hjälper med allt.. Tack bästa du .. Vet att jag kan va lite grinig ibland men det löser ju sig fort när du kommer där och pussar & säger dom fina tre ordens.  (jag älskar Dig) Bästa Stefan <3

Nu natten .. Blir att somna själv kanske för älsk spelar sitt ''Roliga'' tv-spel..
Men men .. Killar roar sig lätt :P Älskar er min fina familj vänner & släkt.. NATTI


Pusssss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0