Shopping dag vart de ;)

Vaknade med att Jamie låg och prata som vanligt en underbart fin väcka-klocka :)
älsk hämta han och vi myste ner oss i sängen igen ..
Upp sendan tog jag och K på oss kläderna för att gå på ica för att handla gröt & gott bröd.
Hem för att äta en familje frukost sen blev det kaffe för fulla muggar så man skulle orka med shoppingen .. Blev en dusch på de sen sminka sig & fixa ..
Sedan möte jag upp cissi på kajen vi parkerade där då.. Sen in på dalarnas för att sätta in min CHEEEEEK ;)

Sen blev det att börja shoppa en hel del..
nya snygga skor , linnen , skjorta , sen ny Bh & lite småttt ;)
Imorgon blir det en till shopping dag fast då blir det till Jamie han behöver en ny overall & lite sånt :)
Idag sen när man kom hem va inte mitt humör på topp va trött & ont i fötterna.. Men barnen fick mig på topp humör med K roliga saker han säger ;) + Jamie som ler så fort han såg mig så man blir ju helt till sig (A) GILLAR GILLAR GILLAR .. Älsk fick mig med på humör för han är ju så romantisk <3
Mina älskade tre pojkar <3

S + K gick ut efter maten för att spela lite bandy & Jamie sov middag & jag vilade mig framför lite one tree hill.. :D har fan sett dom sererna om och om och om igen nu :P men dom är ju för jävla bra ;)

Sedan kom dom in Jamie vaknade med så det blev lite familje mys i soffan..
Sen gick vi och spelade finns i sjön .. ÅÅ jag VANN :D wiihoo
hehe sen blev det läggdags för barnen då klockan blev mycket sen så åkte älsk för att spela lite hockey ! Jag satt mig då framför one tree hill igen ;)
sen nu så ligger jag i sängen har nyst myst klart med Jamie i sägen kollade på en liten film och nu är jag jätte trött , matade Jamie & nu sover han sött i sin säng.. Mammas älskling <3
Nu blir det natten så man orkar med morgon dagen .. Godnatt

Hade bra

Puss ....




Min bästa ,, jag älskar dig mer än allt.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0