Söndag

Söndagen går till sitt slut och nu åter kommer en ny vecka !!

Denna söndagen har varit såhära

Vaknade upp tidigt imorse för att vår lilla Jamie ligger med klar vakna ögon & ler när vi kommer till han säng :P
Aaw man blir ju helt till sig när han ler upp med sitt fina leende <3

Tog vi han och myste ner oss i vår säng för att se om han somnade om pga av klockan va ju bara 6..
Men ikke då det va bara att håla sig vaken och prata med han ! =)
Massa love till er <3

Sen runt halv 8 vaknade nästa så han ville se på en film så S hjälpte han med att sätta gång en film medans lillen ville somna om.. Så jag gav han mat sen somnade han sött i min famn <3
Älsk satt på Kaffe & jag gick och la mig och somnade !
Väldigt skönt va de vaknade igen runt halv 12 =) Sköönt ...
Vaknade upp och såg att älsk låg brevid mig & med sov :P ndra när han kom in.. Dock inte vet jag :P hehee

Sen blev det upp Jamie vakande med så S matade han och lekte lite..
Gjorde vi lunch och sedan så åkte vi upp på lasarettet pga av att stefans mormor/gamelmormor ligger där för hon har ramlat.. Stackarn :/
Blev fika där sen blev det dollar för att köpa lite fin hylla men ljus i .. Verkligen skit fin va den.. Bilder kommer..

Efter dollar körde jag ner S & K ner till Farmor så åkte jag och Jamie till min bror för att fira han ..
Fyller 27 år idag gör han =) Grattis igrn kära bror <3
Hade jätte trevligt ! =)
Fick dock veta en tråkig sak :/ Men det va nog de bästa .. Hmm

Sedan åkte jag och hämtade resten av familjen vi åkte och handla de vi skulle äta sen hem och laga mat..
Blev en sen middag pga av allt åkande hit och dit =P
men spelar ingen roll bara man får mat i magen så :P hehee

Sen efter en stund blev det läggdags för barnen & Älsk åkte och tränade och jag kollade på Beck men Texas & Clara =)

Sen kom J och hämtade henne och då blev Texas lite ledsen hans syster åkte :/ Hmm ..
Men hon kommer kanske ingen på Tisdag ! :)

Sen kom Älsk hem fick massage & massa pussar.. LOVELOVELOVELOVE!!!!!

Igår kväll så¨la vi oss i ett varmt bad också så himla mysigt hade vi <3
Sen fick jag hel kropps massage .. LOVELY..

Åter senare blev det att sova blev så trött så jag gick och ka mig sen komälsk med efter och krypte under och myste <3

..

Nä Nu blir det att sova igen .. Älsk spelar tv-spel men det gör inge ganska skönt att få sängen för sig själv ibland när man ska sova ;))) Hehee..

Hoppas på att mina kläder kommer i veckaaaaaan !!!! :)

Men nu blir det sovaaa...

Gnatt kära vänner ;))

Pussssss






KÄRLEEEK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0