Tisdag

Tråkig blogg I knöw men ska bli bättre men haft så himla fullt upp nu på sluten med julen & sånt..
Jamie har inte varit så glad för det börjar komma tänder ! Stackan ont gör det i munnen :/
Sen han man varit trött & slut & inte sovit mycket på nätterna pga av att Jamie vart orolig, vaknat varanan timme å så .. Mammas kille <3

Men idag har han varit glad iaf.. Vi har haft fredrique här på besök så jag har hunnit med ganska mycket idag med bakat å städat ;) Så Tusen tack gumman för att du tog dig tid till att hänga med oss.. LOVE YOU

Så jag har iaf bakat för fulla muggar både chocklad rutor + kanelbullar ! Så nu kommer älsklingen vara glad när han kommer hem och ser vad jag gjort för gott till han ;) så jag ska få en lång massars av han nu tycker då jag iaf ;))

Fredrique har varit så snäll & tagit hand om min skatt medans jag gjort allt, imorgon kommer hon åter igen på besök så då ska jag passa på att baka lite mer .. Måste ju ha en hel del saker under julen ;)
massa gött ska det vara !!

Vart & handla en julgran idag med så den ska moteras ikväll eller ja snart när min man komer in genom dörren , fast först lär han väl ska äta en hel del det jag bakat ;)) tjockisen min .. Älskar dig min fina <3

Sen så har älskade Jamie rullat från rygg till mage & mage till rygg :D duktig kille mamma & Pappa har :)
vi älskar dig jamie av hela våra hjärtan <3

haft en toppen dag isf men mycket kaffe , bak , mycket snack ! :))

Nu kommer älsklingen in för dörren & säger hur gott det luktar :P hahaa ja men det va väl allt för mig.. hade bra alla..

Nu blir det film tajm med lite goa bullar ;)
paranormal activity 3

hmm undra hur jag ska våga sova sen :///
Älsk får helt enkel håla i mig hårt inatt ..

Natttttii

Puss / F



Familjen <3<3<3<3<3<3

Bilder kommer genom telen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0