Fredag & Lördag

Fredag då !!

Då vaknade vi och åkte och vecko handla + tog en donk :P hehee göttans
Sen åkte vi hem lämnade de sen åkte vi och köpte massa jul saker som vi ska sätta upp på söndag :)
Mysss ska köpa glögg med så det bli mycket mys-Söndag !

Sen så slutade älsk kl 20.00 så lagade mig en jätte god midda till han för att han är såå otroligt BRA kille.. Jag älskar Dig Stefan <3

Så vi åt & tog oss ett glas vin till sen myste vi ner oss i soffan och myste till en film..
Jamie va med ett tag sen matade vi han vi tio sen somnade han och vaknade 8 igen .. Väldigt snäll kille som låter mamma & pappa sova hela nätter.. Så matade Älsk han sen somnade vi om till hela halv 11..
Verkligen jätte skönt att få sova så :)

Lördag..

Idag blev det en mysig frukost som jag och Älsk åt tillsammans sen blev det en promenad..
Jamie somnade så han sov lite lunch så vi myste i soffan ja & Älsk..
Sen så åkte vi ut i nusnäs och fikade + firade första advent en dag tidigare men lite glögg och så !!
Myssmysss va de! :)
Sen blev det en mysig middag som älsk lagade till mig när vi kom hem :)
Väldigt gött va de .. Pusspådig S <3

Sen blev det att mysa ner sig till en film .. Kung film kan man säga ;) haha
misster bin är KUNG ! :P hahaha

Nä nu va det slut skrivet för mig.. nu blir det att gå och sova så man orkar morgon dagen
mycket står på schemat


SÅ hade gött så skriver jag imorgon mina läsare ;))))

NATTTIIII

Pusss

F



JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0