Ganska upp & ner dag









Idag har det varit en ganska upp & ner dag ..
Haft ett väldigt konstigt humör mot vänner ..
Hmmm varför vet jag ej.. Så ta INTE åt er.. Tack ..

Men dagen har varit annars bra älsk började jobba imorse kl 6 stackars min man ..
Sen vaknade jamie för första gången vi 6 så han hade sovit i 9 hela timmar.. sen somnade han åter om till 8 och ville ha mat igen .. så jag tog han och myste ner i sängen vår och så somnade vi om till hela halv 11.. Lång sovmorgon .. =)

Sen så gick vi upp
jag åt frukost medans han satt glad i sin babysitter och bara skratta :) aaww

Måste säga när jag vaknade där vi 8 så låg han och pratade och så gick jag till han och då fick man sig ett väldigt stort leende.. det värmde i hela hjärtat & jag blev helt rööd.. Ååh mammas kille..
Det bästa är du Jamie.. <3

Sen så ville lille man ha mat med så fick jag lov att passa på ta en dusch sen när lilla Jamie sovlunch..

fixade mig sen så kom tant Jessi hit med lite roliga tråkiga nyheter.. hmm
Men de löser väl sig för henne får man väl hoppas..
Sen kom älsk med hem och va jätte tröt.. men han tog med sig Jamie in i sovrumet och myste.. aaw mina favissaar.. <3

sen åkte jag och Jessi + världens bästa Jamie ner på julmarknaden och titta..
Inte så kul dock för att det började regna .. Hmm :/
S va hemma och vilade pga av att han känner sig lite slö. :/ Stackars min man ..

Sen så va vi där nere ett tag sen åkte jag & Jamie hem till våran slöa kille.. men då va han mycket piggare så det blev mys för pojkarna & jag visade va jag hade köpt till Jamieee :D

Sen fick jag sån jävla till magkatarr :/ USch så ont jag fick ..
SÅ älsk & Jamie fick åka ner till svärmor/farmor själva .. pga av att jag hade så himla ont :///

Sen kom dom hem & Jamie sov sött .. så jag tog av han kläderna och la han sött i sin säng .. Jag som ville mysa med min älskade pojk.. men ikke dåå.. Får blir imorgon :D längtaaaaar

Älsk är & tränar och jag kryper ner i sängen för at se på en film..
Älsk kommer väl hem snart men och krypa ner och värma mig.. börjar känna mig lite sjuk :/ Men älska ska dock få ta och massera mig lite iaf.. :D

Men nu ska jag slå igång min film..
hade bra gött folk..

Imorgon kommer Jamie storebor med. :)



+ att det har snöööööaaat idag med så nu blir det ut och leka i snön imrogon när K kommer :) hehe

Sen under dagen blir det att hälsa på Syrran/moster marica som är hemma från stockholm så får väl ta och passa på att hälsa på henne !! :)

Men hade braaa..

Puss ////F


Familjen går före ALLT <3






Min finaste kille <3







LOVE <3




image description


Det som betyder allt för mig..
Ska ställa upp för dig till 100000000 % min bästa son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0