Härlig onsdag !

Mycket härlig onsdag !

Dagen började men att man väcker upp lille K för att han ska på fritids .. Man han inte ens tända lampan innan han sitter upp :p rolig han .. :)
Vi satt & pratade lite i köket innan svärmor/farmor kom.. :)

Sen gick jag & la mig i sängen och inter kunde sova så det va bara upp och sätta på kaffebrygan ;)
Sen vaknade min prins då matade vi sen byta blöja och klä han :)

Va på barnavårdscentralen men Jamie idag pga av att har en fettknöl bak i huvudet.. Men som tur så säger dom att det inte är nå farligt :) Dom tycket att han va en riktig liten charmig kille som är så vaken & bara ler :) Mamma & pappas gooosefiiisss :D <3

Sen blev det att fara hem till syster yster då..
Jag & mamma tog oss sedan en promenad ner på stan och fikade medans pappa åkte hem för att fixa lite :) det är så skönt att prata ut med mamma för hon verkligen förstår mig.. Tack för att ni finns mina fina föräldrar <3

Sem åkte jag hem för att möta upp vår älskling som slutade jobba ! :)
Sen såklart möter man på den där jävla sur gubben som är helt dum i huvudet.. USCH vad jag Ogillar han .........

Sen så åkte Stefan & Jamie och K till ryssahallen för att K skulle ha innebandy träning ! :)
Så jag fick fixa mig lite innan jag skulle ner till ishallen ! :))

Tack älskling för att du är så underbar <3
Sen tack för dom fina blommorna jag fick av dig.. Så himla vackra <3 Love you <3

Sen åkte jag ner på hockeyn när familjen kom hem :)

Möte upp Janina & evert där ..

Det va asssa kul fick med publiken + att vi blev fimlade :P Härligt flickor.. Dock är vi bara fyra nu pga av att vissa skulle bete sig som dom gjorde så nu kör vi istället... Kommer bli bra de här..
När man står där nere så ser man hur barnen springer omkring .. Gud så jag tänker på min lilla skatt då.. Mammas fina pojke..
Men som tur så va han vaken när jag kom hem så att jag fick mysa & pussa på han innan han somnade.. Min älskade skatt <3

Men nu sover alla här i huset förutom jag & Texas men nu lär vi väl också gå och natta en lång dag imorgon väntas...

Hade bra gått folket...

:)

Pussssssssss
F









<3Family in my heart<3









you will always be my sunshine and my love <3







Finaste man kan ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0