Måndag



Hejsan..
My Blog - My words. Take it or leave it !

Hejsan gott folk..
Idag har jag haft en mysig morgon med min underbara familj..
Ja & Älsk myste med frukost framför tv och sen myste vi med en varm kopp Kaffe..
Känns som jag left på det idag är skit trött..
Sedan skjutsade jag han till jobbet sen åkte jag ner på stan för att möta upp flickorna Jessica , Jennifer ,Therese och Erika Sen såklart mammas lilla god fisss Jamie .. :)
Gick på stan för att titta lite sen tog vi en låååång fika stund..
Haft det verkligen trevligt idag med dom :)
JA & Jessi och jennifer åkte sedan till noret för att titta på lager 70 som totalt suger här i mora.. Det bästa är ju i borlänge + insjön.. Sen blev det dollar sen MAXI för att hämta mitt packet .. :) Wiiiee
Tror halva min garderob är med prislappar på :P haha Men som sagt JAAAG ÄLSKAR ATT SHOPPA :D
Snarande mitt liv att få handla kläder :) Tittade dock att Jamie hade kläder med prislappar kvar som han nu har växt r :P hehe.. Älskar att shoppa.. Sen har jag tusen tals skor som nästan inte är använda som jag köper nytt med hela tiden :P hmmmm Hur ska detta sluta :P heheee-
På fredag blir det ännu en shopping dag :) Då äre LÖNING + att det kallas SHOPPING :D
Heheee.
Men slut pratat om de nu..
Efter noret åkte vi till mig för att hänga lite sen så fick jag dom efterlängtade korteeeen idag på mammas finaste pojk Jamie :D:D:D:D:D
Aaw jätte fina va dom verkligen ..
Satt 4 av korten i en ram jag köpte för ett tag sen.. Så nu är det väl typ 100 kvar :P haha
Jamie sover sött i sin säng och jag sitter här och inte gör nånting..
Jamie har blivit då duktig han somnar vi 20 - 21 ibland 22 sen sover han tills klockan är 5 -6 sen matar vi han så somnar han om igen till olika tiden :) Han är verkligen snäll och låter mamma & Pappa sova på nätterna :D
Allt krig som har varit har fixat sig och det känns verkligen underbart SKÖÖÖNT ..
Det va verkligen tråkigt att det skulle bli såhär från första början.. :/ Men som sagt det är fixat nu och det är verkligen TOPPEN..
K åkte idag tråkigt nog.. Vem ska jag nu spela finns i sjön med :P hehee.
Men veckorna går så fort så snart e han här igen  :D
Han är också en väldigt duktig storebror.. :)
Jag tog med K & Jamie till nusnäs i lördag medans Stefan jobbade så vi fikade och sedan gick i skogen för att följa med mina föräldara och ta ner nånting minns dock inte vad det heter :P hehee.
Jätte trevligt hade vi =)
Men det va allt för mig idag .
Hade bra
Kram
F




Idag har jag haft en mysig morgon med min underbara familj..
Ja & Älsk myste med frukost framför tv och sen myste vi med en varm kopp Kaffe..
Känns som jag left på det idag är skit trött..

Sedan skjutsade jag han till jobbet sen åkte jag ner på stan för att möta upp flickorna Jessica , Jennifer ,Therese och Erika Sen såklart mammas lilla god fisss Jamie .. :)

Gick på stan för att titta lite sen tog vi en låååång fika stund..
Haft det verkligen trevligt idag med dom :)

JA & Jessi och jennifer åkte sedan till noret för att titta på lager 70 som totalt suger här i mora.. Det bästa är ju i borlänge + insjön.. Sen blev det dollar sen MAXI för att hämta mitt packet .. :) Wiiiee

Tror halva min garderob är med prislappar på :P haha Men som sagt JAAAG ÄLSKAR ATT SHOPPA :D
Snarande mitt liv att få handla kläder :) Tittade dock att Jamie hade kläder med prislappar kvar som han nu har växt r :P hehe.. Älskar att shoppa.. Sen har jag tusen tals skor som nästan inte är använda som jag köper nytt med hela tiden :P hmmmm Hur ska detta sluta :P heheee-

På fredag blir det ännu en shopping dag :) Då äre LÖNING + att det kallas SHOPPING :D

Heheee.

Men slut pratat om de nu..

Efter noret åkte vi till mig för att hänga lite sen så fick jag dom efterlängtade korteeeen idag på mammas finaste pojk Jamie :D:D:D:D:D

Aaw jätte fina va dom verkligen ..

Satt 4 av korten i en ram jag köpte för ett tag sen.. Så nu är det väl typ 100 kvar :P haha

Jamie sover sött i sin säng och jag sitter här och inte gör nånting..

Jamie har blivit då duktig han somnar vi 20 - 21 ibland 22 sen sover han tills klockan är 5 -6 sen matar vi han så somnar han om igen till olika tiden :) Han är verkligen snäll och låter mamma & Pappa sova på nätterna :D

Allt krig som har varit har fixat sig och det känns verkligen underbart SKÖÖÖNT ..
Det va verkligen tråkigt att det skulle bli såhär från första början.. :/ Men som sagt det är fixat nu och det är verkligen TOPPEN..

K åkte idag tråkigt nog.. Vem ska jag nu spela finns i sjön med :P hehee.
Men veckorna går så fort så snart e han här igen  :D
Han är också en väldigt duktig storebror.. :)

Jag tog med K & Jamie till nusnäs i lördag medans Stefan jobbade så vi fikade och sedan gick i skogen för att följa med mina föräldara och ta ner nånting minns dock inte vad det heter :P hehee.
Jätte trevligt hade vi =)

Men det va allt för mig idag .

Hade bra

Kram

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0