Onsdag

Onsdag idag nästan hala veckan har gått..
Hmm Idag har min energi varit på topp !
Har hunnit med (Sovit ut till 10) Älsklingen är så snäll så han går upp när Jamie vaknar =)
Jamie har blivit så duktig vi har verkligen fått rutiner på han nu när han sover lunch & middag sen kväll.. Känns mycket skönt =) Snälla Jamie som är så otroligt duktig och nästan sover hela nätter vaknar väl vi 5 eller 6 och somnar 22.00 .. =)

Sen har jag (städat hela lägenheten ) Och (gjort en välsigt god mat ) .. Duktig Frida :D
Medans jag gjorde allt de där så myste min två pojkar + lekte :P hehee

Sen åkte älsk till jobbet och då myste jag och jamie ner oss i soffan och tittade på SV :D Är så sjukt braaaa
Sen sov han middag och jag fortsätte kolla på SV .. Sen vaknade han vi typ 19.00 sen blev en lång middags sömn..
Sen matade jag han och vi tog på oss kläderna för att ta en promenad med Texas =)
Sen gick vi in och myste ner och i soffan till ett glas fil :) Mummmsss hehe
Alla brukar sitta med Th'e eller sånt men ikke jag inte ! :)

Nu är klockan 22.22 så snart kommer älsk och öppnar dörren :)
som nu :P haha nu är pojken hemma och då blir det mysmys :)

Dock inte sett tant Jessi sen i måndags men vi pratar ju i telefon nästan halva dagarna ! :)

Imorgon bitti blir det att ut och gå med syster yster sen så får vi se vad dagen har att bjuda på ..


Ha en trevlig kväll

Gonatt

Puss

F

Bilder kommer från telefon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0