Torsdag

Torsdag idag då imorgon är det helg och det längtaaas för i helgen blir det mycket mysssss =)
Idag har varit också en toppen dag ..
Har mysigt med familjen på morgonen som vanligt sen ut med vovven sen skulle jag såklart med mina två systrar ut och gå men det gick ju inte alls så bra .. Fick as ont i fram benen :/ Usch lär köpa nya skor nu så man kan ut och ta dom här snabba och långa promenarderna !!

Sen åkte jag hem till min två favoriter vi lagade mat .. Blev pannkaka idag så det gjorde jag för första gången i mitt liv =) Duktig liten flicka jag =)

Sen åkte älsk till jobbet fick lite pengar av han för att köpa några saker =)))
Sen kom tant Jessi och vi har lekt hela middagen / Kväll =) va till dollar och köpte en foto bok sen en bok man kan skriva i och klistra in bilder =)
Blev verkligen jätte bra ! :)

Medans jag fixade så tog kära Jessi hand om Jamie och lekte med han =)

Tack för att du finns Jessi !!

Sen kom Amanda och skulle hämta Jessi så hon fick en kopp kaffe och sen åkte dom hem till orsa vad jag tror :P heheeee

Nu kom iaf min kära pojk hem så han lär väl sätta sig vi de där roliiiga tv-spelet  *NOOOOTTT*

Gillar inte det där tv-spelet asså ..

SÅ nu ska jag vara social med han innan han gööör det :)
SÅ ha en fin kväll ...
NATTI
PUSS
F

Bilder kommer <3









MAmmas gosefiiiiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0