Tisdag




Idag har det varit en lekfull och lugn dag..

Imorse blev det mys i familjen .. =)

Jag och Älsk lekte och busssade på fulla muggar idag innan hans jobb..
Mysselimyss hade vi :D

Sen åt vi och tog oss en promenad med lilla Texas som vi nu vill skaffa en kompis till .. :)
Kanske en fransbulldog eller nå annat liten :)
Spelade fotboll med tex sen så närmade sig klockan halv 3 då åkte jag , Jamie & Texas till nusnäs för att hämta lite post som fortfarande kommer dit :P
Fick dock en kamera ...WIIIE

Nu behöves ett minneskort till den bara va ju ikke med.. Hmm..

Sen så fick jag ju skilda världar .. Toppen spännande är de..

Är ganska trött blir nog läggdags snart !

Älsk kommer hem efter 22.00 gud så jag saknar min man..

Men orkar inte skriva något mer..

Så hade gött everyone..

BAYY

Kram

F




Älskar min FAMILJ <3







Min skönhet <3







Pappa & kära son <3







KÄRLEK <3<3




Allt går så himla bra och jag är så LYCKLIG..

Är så glad att allt är över men allt bråk.. Känner mig så lättnad =)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0