Dåligt väder :/


Idag blev de upp tidigt klockan ringde klockan 8 sen vart de upp på gyn för prata om förlossningen som var med Jamie & så för att jag inte ska vara rädd att förlösa de andra med de är jag inte längre! De va en hemsk förlossning me Jamie. De tog tid & så! Men gjorde de iaf vagenalt fast med sugklocka ! Väldigt jobbig hade jag ! Men värdens bästa älskling som jag har tog hand om mig :) du är bäst! Sen tillsluts kom ju vår prins ut :)) värdens bästa Jamie <3

Sen vart de hem & käka frukost ! Älsk & Jamie va vakna när jag kom. Å prinsen upp med ett STORT leende när jag kom in :) aww mitt hjärta värmer :)

Sen blev de skriva matlista sen iväg att handla & sen hem och laga mat! Medan älsk laga mat så la jag Jamie för att sova lunch ! Sen åt vi och vi har skrattat idag så vi har fått ont i magen! Haha OMG vi kan vi älskling :)
Sen vaknade Jamie runt 2 & älsk överlycklig att jan fick gosa med lillen innan han åker :) de är ett måste säger han :D sen puss å sen åkte jan till jobbet ! Jag & Jamie vi myste i soffan sen lekte vi :)


Nu sover han middag & jag ligger å vilar med! Får allt se om man sommar eller ej ;)


Hörs då!


Puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vacker <3

2012-04-10 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0