Dåsåååå!

Måndagen över hoppas på en snöfri dag imorgon! :) snälla GUD ge mig VÅR ;)

Iaf hämta K vi tre tiden blev då sen upp till noret för kolla säng & en år nu beställd kommer tills nästa vecka ;) lövelyyy!

Sen blev de hämta upp isaac ! Haha han klagar på mig att jag stavar hans namn fel har alltid skrivit Isak men de ska vara ISAAC ;) hehe rolig pojk! :)
De lekte ute när vi kom hem ! Jamie la vi för lite sov tur ! Va jätte trött pojken ! Sen blev de laga mat & äta tillsammans med barnen ! Jamie vaknade efteråt så de blev lite mys i sängen för oss medan K & I spelade tv-spel! :)

Sen blev de hemgång efter en stund för I så älsk körde honom medan jag & K & J fixade en lista till kevins kalas! :D han ville jag skulle baka tårta för den jag gjorde till älsk va jätte jätte goooo :) så nu är listan klar ! Älsk fixar korten som K nu ska få dela ut imorgon :) kommer bli lyckat kalas! Sen vart de spela kort och nu sa vi natten! Så snart sover han sött :) Jamie springer runt i gå stolen & pratar ! Lilleman ha. Längtar efter pappa sin :)

Nu ska vi mysa till OTH och invänta pappa.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0