:))

Sådå! Äntligen ligger man i sängen & ska sova med min älskade pojkvän! Jamie somnade för en stund tillbaka :)

Har tillbringat dagen med min syster/moster Jenny, träffat på hennes nya valp vilda så jävla söt ! Avis ;)en som sagt kanske blir sen när mina pojkar blivit lite större :)

Träffat Molly idag också lite snabbisar haft mensvärk har hon så vi rykte upp henne med lite kaffe å snack :)
Sen blev de röja stan lite med syster/moster & Jamie men vart inte sp länge fören jag fick lov att hämta upp William systers tvilling son :) kollade film nere hos syster, sen kom syrran K å hämtade så vi snackade lite, messsade Molly så hon kom över igen! de va så trevligt att se henne igen va ju ett tag sen men fan vi har alltid lika kul när vi ses :D <3 PÖSS

Nu säger jag godnatt & sov gott kära läsare :) i helgen består av MYS med de bästa <3


Puss


1/5 nästan 2 år vänskap glömmer man inte bara sådär ! De finns alltid tankar som åker runt i huvudet jämt! BF va vi men inte längre! De finns chanser kvar att ge !

Man lär sig av sina misstag & ingen är perfekt! Alla snacka skit.. Men man snackar ALDRIG skit om sina vänner! Varför snacka skit om vänner ? Tänk att den du snacka skit om är din vän & den personen ska du umgås med sen & de är ju inte dom du snackar med som skäms utan DU som snackar !

Lär er alla en sak! Snacka aldrig skit om vänner vare sig hur osams de andra är med dom, men stå upp för den du är och de du gillar! Va dig själv, älska dom som får dig att må bra!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: C

Bra sagt gumman!

2012-04-13 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0