FREDAG ! :D

Wöhö fredagen här ! Gilla'S älsk jobbar bara till 8 ikväll sen blir de familje myssss

Imorgon kupolen å jag gillarT!

Idag blev de vakna upp av ett sms från syster skulle ju dit på morgon kaffe så upp och åka iväg ! :) lilleman sov å älsk va vaken för han hade nyss kommit hem hade fixat nå! :)

Blev hos syster till 1 typ pojkarna roade sig allt hemma! Men fick dock sms av älsk varje minut! Haha han saknar nog sin fru :)) hihi

Sen hem laga mat älsk åkte och fixade nå & Jamie åkte runt i gå stolen :)

Nu har älsk börjat jobba & Jamie sover lite ! Tro vad jag ska göra då! Hmm :p

Sen blir de ner på stan för lite fredags shopping ;-) gilla'S ENORMT !!!




Asså du behöver inte tycka om mig eller älska mig ! Men du kan tamifan ACCEPTERA mig !



Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0