Grå, sol dag!



Idag vart de ner till kevins skola för och titta ! Va öppet hus sen så hade dom gjort lite teater & sång ! Väldigt kul & se! :) sen visade Kevin va han hade målat å de va så fina teckningar ! :)

Sen blev de lämna älsk & hem och äta frukost för mig och Jamie! =)
Åt frukost sen blev Jamie trött så de blev sovdags för honom & jag tog med mig en tupplur ! ;)

Medan Jamie roade sig med att leka runt så städade jag lite :) sen lekte vi allt och busade i sägnen ;-) hihi å vi skrattade så :) hihi mammas kille <3

Efter de vart Jamie jätte trätt igen så så vart de att lägga & han somnade så sött ! Älsk kom efter en timme & va helt slut så jag åkte och hämta Kevin men han skulle leka med isaac så de va bara att köra dit honom då men vi 5 kommer dom och ska äta pannkakor här ;) buspojkarna ! :-)

Nu när jag kom hem så låg dom andra buspojkarna och lekte i sängen & de skrattade Å mitt hjärta värmer ! Du är värdens bästa pappa + sambo min älskade Stefan <3

Nu vilar älsk & jag & Jamie ska ta och leka lite för nu är han pigg & glad igen :)

Puss på fantastiska livet!



Dröm du vidare så lever jag i nuet ;-)

Puss

// Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0