JÄVLA VÄDER!!!



Jaja idag blev de upp tidigt för lilleman vaknade å va jätte ledsen tror allt de är tänder på g ! Stackarn <3 sen åkte ja & Cissi + Jamie och hämta upp Janna i selja för de skulle bli frukost på donken! Sjuk gott ;) sen blev de handla på maxi & tack så mycket för hjälpen flickor med att packa & hjälpa med Jamie ! Ni är underbara. :) vet att jag är väldigt tjock nu & allt är så tungt så de är väldigt skönt att ha vänner som alltid finns och ställer upp!! Puss på er !

Sen blev de dollar och lite sånt sen hem för lite kaffe Janna blev av på klockarhagen så Cissi hängde med mig så vi har hängt hela dagen ;-) trevligt värre! Sen blev de hämta Kevin & på försäkringskassan...

Sen hem & då sov dom andra pojkarna hemma så ja!

Sen blev de laga mat blev TACOS så jäkla GÖTT ! (:
Sen blev de beställa hem lite kläder.. Ska ju på hollywood party i maj, men Stefans hela släkt ! ;) kommer bli AWSOME ;)

Sen blev de till syster för lite snack & kaffe, älskar att prata med min fina syster Kristin & hon förstår mig alltid <3 du är bäst<3

På väg hem sen så ringde älsk och Kevin skulle sova hos farmor/svärmor ska köra ner honom då sen köra Victoria till noret ;-) mycket körande men klart man gör allt för sin nära&kära :)

Sen vart de hem då till min fina man & son för snart blir de film mys & läggdags för Jamie :) trött kille e han! Mammas pojke <3

Fick även ett otroligt fint sms av min underbara vän Johanna Vikner! Säger detsamma vi är överlyckliga att vi har dig i våra liv med! Kommer aldrig släppa taget om dig igen ! <3


Nu tar jag och säger hejdå för ny väntar mina pojkar!


Pussssss

// Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0