Lördaaag :)


Idag blev de vakna upp med lille Jamie bara, älsk jobbade imorse men tur är väl att man har sin prins :)

Vi gick iaf upp åt frukost sen fixade oss för att åka ut till Jamies mormor & morfar även syster/moster Jenny va där ! Blev lite kaffe å promenad ! Texas fick följa med dit med fick springa runt på gården :) tror fan man ska skaffa hus ;-)
Sen vi halv 2 ringde älsk då ville han att vi skulle vara hemma till han kom hem så sen vi tio över 2 ringer han igen å frågar " är ni hemma mina älsklingar " men de va vi ju inte va iaf på väg :) när vi skulle åka från nusnäs så kom syster/moster Marica ! Så sjukt kul att träffa henne eftersom man inte ser henne så ofta länge! Så vi snackade lite & så innan de blev hem gång! :)

Hemma sen då kom älsk & hjälpte mig it med hund & barn :) värdens bästa pojkvän & pappa :)

Även sa han att de skulle bli grillning med faster Johanna & Morre idag ! Trevligt :)

Så vi åkte ner & handlade sen förbi svärmor / farmor på lite kaffe innan hemgång :) hon lekte med Jamie sen tog vi ett blodtryck på mig och de låg bra så hoppas de ligger så nu under hela graviditeten ! :) vart ju så himla högt med Jamie pga av att jag hade vätska i mig med! Men hoppas på en lugnt & skön graviditet! Men väldigt hårda sparkar ger han mig ! ;) vår lille boxnings kille ;)

Sen blev de hämta en grill som älsk har köpt sen hem :) älsk fixade mat till bäste Jamie & jag fixade salladen tills maten! Efter en stund kommer faster Johanna & Morre ! Killarna gick ut och starta grillen & vi va inne för lite snack & fick med köttet :) så sjukt trevlig ikväll mycket skratt & snack :) Jamie somnade vi runt 9 å sover fortfarande ! :)) fast dock vaknade han nyss för lite mat så :) vår pojke <3

Maten blev klar iaf så vi åt & hade de väldigt trevligt ! Dock ska dom också flytta upp hit till hånåkni ! Grymt kul :)

Nu har de åkt hem & vi ska väl gå och lägga oss nu om inte älsk kommer in och säger ska vi se film! Nej nej nu blir de godnatt för min del ;)

Nu kommer han in efter sin kvällspromenad med Texas !


Puss & natti alla läsare! Hoppas ni också haft lila bra lördag som mig ! :)))


Livet är UNDERBART !!!



Bjuder på bild på våran Cooling ;) <3

Älskar dig Jamie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0