Lördag!



Jaha idag vaknade vi halv 9 åt frukost & lekte för fullt jag och Jamie! Älsk jobbade morgon så de va tomt att inte vakna upp med honom. Men fick mig allt en chock när jag vaknade med att Texas låg på Stefan kudde! Haha sötaste Texas! <3

Sen gick vi och myste i sängen efter frukost ! Myspysss med mina barn ! Texas & Jamie & lillen i magen som sparkar och far ! ;-) <3

Träffade bror idag efter en evighet ! Kul va de allt! :) nu har han Jamie å Jenny såklart :) allt har kille fröken blivit lite tjock! Haha nä nu va jag elak men så vacker :)))

Jag, älsk & svärfar tar en tripp till Borlänge / kupolen handla lite :) är väl framme snart hoppas jag :) LÄNGTAR

Jaja dags att vara lite social kanske !

Kanske skriver ikväll om jag inte är allt för upptagen !

Blir grillning med faster Johanna & Morre ikväll! Wihoo så trevligt :)

kiss on my nice life


Träffade även söt Molly idag som står på stan och målar barnen :) första hon s vart är Jamie ? Ja som sagt hennes första fråga jämt han inte är med mig :) Molly får träffa prinsen imorgon :)


Inte långt kvar ni till BLG !!! ;-)))





Kommentarer
Postat av: Jenny

Fifan, 57 kg är väl inte så farligt på en dvärg? HAHAH.

Herregu, jag får nog börja röka igen... :(



Puss på dig tjockisen min!

2012-04-28 @ 18:01:47
Postat av: Frida

Du är så söt och de är bra du får lite fett på dig fröken !

Du börjar absolut inte att röka igen!



Puss på dig halv pinn beniga fetta du ;-)

2012-04-28 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0