Lördag ! :)

Blev hem resa idag, gjort allt vi skulle där uppe så de va väldigt skönt att komma hem ! :) blev experium idag barnen va överlyckliga å de plaska & hade kul =) väldigt lyckat!

Igår fredag när vi kom blev de besöka mina föräldrar å syster va där med sin familj! Så vi grillade korv & hade de otroligt bra! :)
Grillade kött på kvällen & lång promenad & vi hade det otroligt bra =)
Idag då vart de bada & sen after skii sen lite mat & sen hem resa! Skönt att komma hem men vi hade det otroligt bra i Sälen men har man hem längtan så har man ;) haha
Kom hem vart de filmmys med barnen å sen lite kvällsmat sen läggdags för dom! Nu sover dom & jag och älsk myser ner oss i soffan för en liten rysar film ;) blir nog ligga tät till min älskade inatt ;) mys pys :) sen måste jag säga att jag har värdens bästa pojkvän som är hur hjälpsam å snäll som helst! Igår va jag lätt irriterad på allt men som sagt mina hormoner är inte att leka med ! ;) men han gick bara å sa hur mycket han älska mig fast jag sa dumma ord till han! Du älskar mig och bara mig :) de märks =))) DU ÄR BÄST <3 förlåt för mina dåliga hormoner jag har men du vet va du har gett dig in i igen och då kan de bli så ! :) hihi älskar dig Stefan pers !
Nu myser vi till filmen & har de bra och mitt humör är på TOPP :)

Puss på fantastiska livet man kan ha :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0