Måndaaagen till sitt slut!


Idag vart de ju lunch med Carolina & hennes pöjk dudde + min prins J :)
Sen tog vi en runda på stan träffade
Molly på cubus! Sen träffade jag även syster J gick å tittade lite medan C & D solande :) köpte mig ett par mamma byxor ! Så jävla sköna !! Löve it!! Sen blev de systemet för carro skulle köpa lite alkohol till helgen ;) full ska hon vara ;) hehe
Sen möta upp älsk på stan å sedan hämta hem Kevin ! :D
Åkte hem med de fina barnen å älsk, sen blev de stan igen för att möta upp Carolina & Dudde! blev en åk tur sen maxi & hem :)

Hemma sen så hade Kevin Sin kompis Isak här ! :) sen vart de laga mat till dessa barn & min man :)
Barnen åt sen gick de ut !
Efter de åt älsk å jag , Jamie åkte runt runt i sin gå stol å pratade :) lilleman ! Älskar dig såååå <3
Sen gick älsk ut till barnen å jag la Jamie för lite middags sömn :)
Pojkarna där ute spelade lite bandy & jag tog mig en lugn stund i soffan med lite OTH :) sen kom de in blev att åka hem med Isak för de blev kvällen! Älsk och hämtade film hos faster Johanna sen nu ligger vi och myser i soffan till film :))) Kevin sover å Jamie sitter på golvet å kryper runt efter en boll !! Så roande å se på den lille pojken <3

Nu fortsätta myssssssa! Puss på de fina man har !

Har väl för underbara vänner som ni! Tack tack <3



Bilden säger allt! KÄRLEK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0