Måndagen



Vaknade vi halv 11 skulle upp på donken då eftersom Bella söker jobb så va snäll och följde med :)
Sen hem äta lite lunch blev dock ingen frukost ! Skärpning Frida viktigt med frukost!

Sen lekte vi lite efter maten, Jamie börjar säga " pappa " fast de blir " baba" :) så underbart söööööt <3

Fick höra av älsk medan jag va borta att dom hade duschat tillsammans & Mys & ätit purree! :) kändes som jag varor borta en evighet men va ju bara en 2 timmar nästan! :) mina pojkar <3

Sen vi halv 2 blev de sovdags för Jamie & vaknade igen halv 5 då ringde syster Kristin och ville att jag skulle komma på kaffe & snack så åkte dit och vi pratade & så ! Jamie & Viggo lekte runt medan tvillingarna va ute och hoppade i vatten pölarna ! ;-) haha

Sen blev de möta upp Cissi på kajen och åka på maxi för att handla lite ! :)
Sen hem laga mat fast dock klockan ca halv 9! Men sååå värt de ;-) mumsss

Nu ligger Jamie & sover & jag kollar OTH .. Snart kommer älsk in för dörren & då ska jag krama & gosa med han för han är sååå saknas <3 älskar dig Stefan


Puss på allt som är så fantastiskt BRA !!!




Kommer aldrig sjunka till din nivå! ;-)





Bjuder på bilden innan läggdags för prinsen! Mammas ögonsten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0