OMG



Haha !!! Jaja kom och SPÖA skiten ur mig ni! Är så fruktansvärt rädd för er ! OR NOOT !! Asså jävla tönt beteende och sitta och skriva på FACEBOOK ... HAHA asså lägg ner!!!

Hur gamla är ni egentligen ? 3 ? Kanske 4 år ? Sånt beteende ni verkar ha är nått man har på dagisnivån!!


Va fan får ni ut av att sitta och prata om mig ? Vad får ni ut av att slå mig ? Absolut INGENTING !!!


Jävla idioter fan ta och väx upp nån jävla gång!


Alla snackar skit om alla så är de fan men JAG har fan ALDRIG snackat skit om en vän ! Kanske när man blir osams de har blivit att man vräker ur sig saker ! Men snälla de gör VI ALLA!!!

Svälj & knyt !!!


Ingen är perfekt! Alla gör misstag, alla säger saker,


......


Varför inte ta vara på varandra & reda ut saker & skita inse förflutna ! Det är nuet vi lever i ... Så glöm de gamla och ta vara med de du har!!!!

En dag mister du de också!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0