Onsdag



Ja idag har man haft en otroligt dålig dag med värsta magvärkarna! Usch så vi 12 fick älsk komma hem från jobbet och ta hand om Jamie kunde inte ens gå :/ usch tur min bästa pojke är så snäll å att han bryr sig så mycket fick sms nästan varje kart ! Du är söt älskade du! <3
Så när han kom blev de promenad för dom & vila för mig!
Sen kom de in jag låg ju som sagt död i sängen & de lekte :)

Sen vi 3 åkte älsk och hämtade Kevin så Jamie följde med =)
Kom de hem så de spelade lite bandy här utanför sen kom de in! Jamie va inne med mig då smärtan hade släppt! Så jag fick mysa & gossssa med min prins <3

Sen kom andra grabbarna in då fast isaac ringde så han skulle dit och leka så S körde han å nu gör vi lite mat ! :)






Asså att falla för grupptryck är väl bara för löjligt! OMG snälla skaffa er en egen åsikt om personer!

För ena dagen snackar ni skit om en sen andra dagen är ni med den! Asså lägg ner med era löjliga idiotiska beteende! :) för er egen skull!


Jaja slut på detta nu ska jag se om man kan äta iaf!


Puss hej


// Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0