Onsdag :)



Upp och hoppa vi klockan sju ! Klä Kevin för dags för sloka, sen kom farmor och hämta då kramades vi och sa hejdå :) mysigt när han kommer och kramar mig :) sen hörde jag hur Jamie låg och pratade i sängen då rusade ja upp & såg hans Leende när jag kom in ! Å de värmde hjärtat =)) tog han och krympte ner i sägen för lite myspyssss !! =) sen gick vi upp åt frukost Jamie fick buree! Han bara älskar de :) sen så lekte vi runt här hemma å gick med Texas !

Sen hände inte så mycket mer utan att vi lekte å sen sov vi lunch :)

Upp efter de å gjorde lunch till mig & Jamie ! Jamie fick lassande ! Mums men minner gör han! Sötaste du <3

Sen kollade jag OTH Jamie sprang runt i gå stolen och pratade & va glad :)

Sen kom pappa hem å då kom Jamies leende upp:) mitt å saknar han gör vi på dagarna :) <3

Sen pratade lite sen hämta Kevin !
Sen kom dom hem Kevin va ute och lekte en stund! Sen blev de åka för Kevin skulle till Isak & jag skulle klippa mig ! Stefan & Jamie åkte till nån kompis till han! Skulle hämta takboxen å Texas skulle leka med Roberts hund! Fick höra av älsk att Jamie hade skrattat & skrattat åt hundarna när de lekte ;) haha sen va jag klar riktigt nöjd vart jag i min nya fina frisyr! :D wöhööö

Sen vart de hämta ut paket mina mamma byxor har kommit :) yeeessssss

Sen hem laga mat ! Kevin åt hos Isak så han kom Hem för en stund sen! :)

Nu ligger k och ska sova & Jamie vaknade å skulle upp.! :).

Blev lite sen mat idag men nu är sen nere i magen å nu myser vi ner oss i soffan för att se klart filmen vi började på igår :)

Puss / Frida

Fin fina familj på fredag drar vi å har en toppen helg i Sälen :)) wöhöööö


Kommentarer
Postat av: M

Snygg du är, otroligt snygg i håret med:)

2012-04-04 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0