SKÖÖÖN DAG!


Väldigt skön dag!

Fick sovmorgon till 1 idag älsk gick upp med barnen ! :)

Sen vart de ut på lite äventyr, K skulle till nusnäs för att leka med isaac & vi sen åkte till svärmor/farmor får lite Kaffehäng & snack!
Sen hem för att laga mat & lite mys! Efter maten fick jag nå ryck å började rensa mina kläder säger bara att halva min garderob hade prislapparna kvar.. Jaja så kan de vara :)

Sen kom Kevin hem vi 5 då sov Jamie lite middag sen vakna då busade pojkarna i sängen & jag fortsatte med mina kläder ! ;-)
Sen hittade jag även lite vatten tatueringar som jag tatuera på Kevin! :) när jag höll på med hans armar för hand coola tatueringar så sa han " det här är den bästa dagn som har varit och jag längtar tills nästa vecka jag kommer till er " :) värsta gulligt <3

Sen blev de Fixa lite annat sen borde natta K & så spelade vi kort :)

Nu så ska vi se ifall lilleman ska sova fast han skrattar och leker runt så får väl allt se när han somnar ! ;-) mammas pojke <3


Sen blir de film mys & så ! Puss & hej


/ Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0