Söndag!

Vaknade klockan halv 10 då Jamie va pigg pigg! :)
Älsk va trött & lite bakis efter ölen igår så han fick sova kvar ;)

Vi gick upp åt frukost å bara myste i soffan! Sen blev Jamie trött så gjorde åring en flaska välling å la han med sen somnade han sött <3
La mig i sängen med för att vila men snart jag också! Haha skönt så vaknade vi alla igen halv 2 OMG ;-) blev de gå upp ut med Texas igen sen åt jag lite lunch eftersom jag ätit frukost redan & älsk åt frukost nu sitter vi och njuter av första kaffe koppen på dagen ;) lille jamie åker runt i sin gå stol ;) överlyckligt glad & vi blir så glada att se på dig glader :))

Idag tar vi dan som de kommer ska bli en lugn & skön söndaaaaaaag! :)


Även kollat runt på lite bloggar intressant att läsa med OMG säger jag ;-)


Puss å hööj!



Kommentarer
Postat av: C

Säger som du, en viss persons blogg är ju verkligen patetisk (:

2012-04-15 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0