Söndag !

Haft sovmorgon idag!

Sen blev de upp äta frukost hela familjen sen blev fe fixa lite för min del & sen ut till nusnäs för att hämta upp Carolina & dudde + lite filmer hemma hos mina föräldrar! Sen in igen & Carro skulle äta doken så blev stå i kööön där! Seeeeegt! Men kul hade vi allt ;) dudde va grymt bakis ! Haha

Sen lämna dom hemma & jag åkte hem för umgås med mina pojkar :) sen åt vi lite sen lunch eftersom de blev lite sovmorgon till 11 :)
Sen gick vi ner på morkarlby skola för att barnen skulle få gunga lite å så blev de lek:) så trevligt att hela familjen är samlar ! Sen vart de hem å fixa lite städa å se klart filmen vi hyrde igår ! Sen åkte jag ner & lämna den + köpte lite saker sen hem laga mat ! Jamie sov middag & Kevin badade :)
Sen blev de mat lite snack om lite saker som händer framöver ;) hihi
Sen blev de kort spel, finns i sjön & jag VANNN :-D wihoooo
Sen blev de borsta tänder & sova !
Jamie vakade för en timme tillbaka så han är ju vaken nu blev lång middagslur för honom, så får se när han blir trött igen .. Nu myser vi till film i soffan & har de bra :)

Lillen i magen sparkat & står i ! :) vi längtar efter diiiig <333

Älskar er min finaste familj <3










Jag tar de som en komplimang ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0