Tisdag


Haft en lugn dag hemma med min prins! Jag är vådligt trött om dagarna nu, men med Jamies unika fina utseende & charm gör mig pigg & får energi ! Du är
Bäst min prins! Ska göra allt för dig min finaste <3

Så vi har haft en väldigt mysig dag inne med lite lek & skoj! =)
Blev ju en liten promenad med Texas å så då men annars varit inne :)
Älsk kom hem sen men ingen Kevin ! Hmm vart kan lille K vara jo han va hos Isaac! :) så han åt och lekte där hela dagen! Kom hem vi 7 då blev de lite skoj & så sen borsta & sova ! Upp tidigt då måste de sova tidigt för att orka med :)

Jamie & Stefan åkte ner till svärmor/farmor för fixa nånting & de har varit borta länge nu men sist vi skrev sms så hade Jamie en show så får väl allt se när dom kommer :)) saknar de såååååå<3

Nu ligger jag i sängen & kollar på film..
Inväntat mina pojkar, de lär ju komma snart för dags för läggdags för lilleman med !


Puss & hejdå!

/ Andersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0