Tisdag! ;)

Imorse vart de lite sovmorgon för älsk råkade somna om efter klockan ringde så vi vaknade kl 7 då vart de snabba ryker äta frukost å ta cykeln till jobbet! Stackarn ! När man såg hur han cyklade usch så kallt :( sen väcka upp Kevin å klä honom blev ju lite konstig med skor å vantar eftersom vi inte alls tänkte ut att de skulle börja snöa! Usch skickade ett sms till hans mamma & hon gick bort med saker till honom !! De va verkligen jätte tur där! Inte vill man att barn ska frysa ! Sen kom farmor blev de åka till förskolan! Sen gick jag & myste med älskade Jamie & vi lekte å roade oss i sängen :) hihi kul hade vi :)
Sen upp äta frukost & Jamie fick lite gott i gott :) sen myste lite ner i soffan å Jamie låg där och höll på med min telefon :) sen blev de gnäll & ledsen så då blev de välling & sen vart de lite lunch sov :) jag tog mig med en PN ! inte lätt att va gravid då blir man trött !

Sen vaknade vi igen blev de upp ut med Texas igen sen gick vi in å lekte :)

Sen vi 2 vart de klä oss och hämta Kevin för han skulle ner å klippa sig :) så jävla cool han vart snyggingen :))
Medan dom började på han hämtade jag upp älsk å så åkte vi ner igen :)
K vart klar å sen va de älsklingens tur då körde jag Kevin till Isak för de skulle leka :) Jamie & jag åkte ner igen för hämta upp älsk & hem och laga mat :)
Nu ligger Jamie & sover middag så får se när våran prins vakar :)

Nu tar vi och ska äta middag ! :) gött

Lycka är väl att ha sin familj som är helt BÄST <3


Sen en sak till ! Mitt namn är Frida!! ;)

Killarna :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0