Torsdag & SOL ;)

Hallå alla fina människor som läser :)

Igår onsdag blev de inte så mycket att göra förutom se film & leka med Jamie ! :)

På kvällen där kom Vicky & hälsade på, blev lite film kväll & lite snack! Trevligt med lite tjejkväll + lille Jamie & Texas :)

Sen åkte hon vi 10 & då Kom älskade pappa hem :) längst så har vi gjort efter honom :))) vi lekte & myste sen fick jag otroligt ont i magen så blev liggandes i sängen & fick massage av älsk! Å lillen i magen han sparkade på & åkte runt i magen så de gjorde ju också ont men så härligt känsla att känna :) älsk kände också han är överlycklig & spelar musik för honom samma som han gjorde för Jamie :) blir jag & mina pojkar :)
Sen somnade jag till slut å vaknade å
Mådde toppen :)))

Idag då vaknade vi i tid så vi har myst & lekt & ätit frukost å sånt :)

Nyss åt vi lunch innan älsk skulle jobba så otroligt gött ! Måste säga att mjölk är tamiiiiiFAN as gått!! Fanns en person i mitt liv tidigare som gjorde så att jag började älska mjölk;) minnena med dig finns alltid omkring mig!

Nu ska de bli & natta Jamie & jag ska städa :)

Hörs dåå!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0