UNDERBART VÄDER ! :D


Underbart väder + underbar dag!

Upp och hoppa vi 8 då Jamie vaknade & skulle upp myste i sängen med pappa sen gick vi upp för lite frukost!
Älsk sov vidare ! :)

Sen myste vi lite till OTH sen in i sängen för att busa upp pappa! ;-) Jamie Klättrade över pappa å busa :))
Kärleeeeeeeeeeeek <3

Sen blev lilleman trött då nattade älsk & jag la mig i sängen för att vila lite å somnade om till halv 1!! Så skönt !

Upp sen busa med pojkarna sen lagade vi mat innan älsk skulle jobba !
Jamie körde runt i sin gå stol & skrek bababababa ! :) haha

Nu så tänkte jag Ringa min syster yster för lite kaffe häng där & snack! Alltid lika trevligt med de :)


Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0