Usch för SNÖ


Jahaja fick en chock imorse för de här jäkla snön ! :/ usch vill ha vår...

Jaja prinsen vaknade & han är alltid lika glad :D står vi sin sängkant & hoppar & pratar :) sötaste du <3

Sen blev de upp äta frukost & sen fick man ett samtal av älsk, :) haha alltid lika kul och prata med dig min fina pojkvän som också kan vara min bästa vän som lyssnar de man har att säga :) Du är
Bäst älsklig <3

Jag och Jamie kläde oss för åka ner med vinterskor & overall till K! :)


Som sagt den där snön kom oväntat! Dags för att ta fram vinterkläderna igen då! ;)

Nu sover Jamie lunch & ska väl passa på och vila lite jag med innan Johanna hör av sig för vi ska dit ! :)

Ska även upp till möbelrondellen för att köpa en ny säng ! Klarar inte av den här vi har längre min rygg tar kål på mig! Så då ska vi nu köpa en ny :))) SKÖÖÖÖÖNT :)





Ditt beteende är sjukt! Men som sagt de förvånar inte mig ett skit! Lägg ner nånting !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0