Valborg ! :)

Jaja sista dagen på denna månad! Imorgon blir prinsen hela 8 månader de går rasande fort fram hära! Prinsen min <3
I lördags blev de grillning med faster Johanna & Morre, väldigt trevligt dock blev maten klar kl 22 så ja ! Haha men trevligt hade vi! =)

Söndagen kände både jag och S att kroppen inte alls mådde bra men vi klarade oss igenom dagen & prinsen han va glad & frisk så de va tur :)
Sen blev de ner och fika hos faster Johanna & Morre, även Kevin följde med oss med stannade bara en stund, men idag kommer han till oss :)

Idag är jag väldigt väldigt förkyld ! Usch + en sömnlös natt ! Jamie har sovit hela natten, vi la han klockan 9 och vaknade kl 6 :) typiskt att man inte kunde sova själv :/ men hoppas på lite sömn inatt!

Idag blir de ut i nusnäs & grilla och gå tips promenad & sånt :) kommer bli trevligt de! :)

Nä nu ska jag ta och lägga Jamie för lite sova trött börjar han bli! <3

Ha en otroligt trevlig Valborg allesammans! :D





Är du nyfiken om mitt liv så fråga mig istället för och snacka med andra ! Du gör bara bort dig själv! ;-) men Gud så jag LEEEEER ;-) haha




Familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0