Vår prins hela 7 månader idag :))

Haft en otroligt härlig morgon med mys & lek å sovmorgon :) idag va min pojk väldigt rolig med att skriva ut på sina Face att vi skulle gifta oss i sommar ! OMG detta är jag nog för ung för ännu men va fan är man kär så är man så får väl se vad som händer ;) våra föräldrar tycker de va en bra ide men de får vi allt se :)
Sen upp äta än otroligt go frukost med ägg å nybakat bröd å allt sånt :) mums så gött! Sen vilade lite efter de bus i sängen med lille Jamie :) haha överlycklig att ha dig bästa Jamie <3 sen även blir han hela 7 månader idag ! Ojojoj tiden går allt för fort! Våran prins <3

Sen ut med hundarna klara kom hit på besök & hade henne hela dan :) Texas överlycklig å få träffa sina syster :D
Sen åkte vi och handlade mat gör veckan & lite gött till filmen ikväll :)
Blev en sväng till faster Johanna & Morre För lämna klara & låna film pga av att vi inte har nån dator ännu ! Men men va fan ! Man har ju kung telefoner & tv ;)


Lördags middag blev grilla kött & till de blev de klyftpotatis & vitlöksmör + bea! Har mig en sån otroligt bra kok här hemma :) efterrätt blir marängsviss ! Så jävla GÖTT :))))

Nu blir de film !

Godnatt alla fina läsare!

Älskar mina fina vänner som är grymt bra! Tack för ni finns <3 ÄKTA

Familjen ni är mina bästa <3


Imorgon välkomnar vi än ny vecka med nya roliga möjligheter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0