Wiihoooo



Hejsan bloggen & alla läsare!!! ;-)


Idag vart de lite sovmorgon, vaknade kvart i 10 för då kom de ett sms från en som skulle köpa en skinjacka av mig så tur man hörde de smset eftersom hon va på vår gata ! ;p hihi
Upp vart de även Jamie vaknade så vi gick upp och lät pappa sova vidare! Sen ringde även upp Jenny H för sen kvinnan verkar vara uppe tidigt så möte upp henne på stan och vi snackade sen blev se bort till de där jävla försäkringskassan men allt löste sig så tuppen upp på de (Y)

Sen hämtade Älsk upp oss efter än till runda på stan så åkte vi upp för att handla lite :) sen hem för laga mat..

Älsk åkte till jobbet vi 2 å jag åkte för att hämta upp Sanna W för hon skulle hjälpa mig sätta i håret ! Så jävla snyggggggggt de vart! :) LÖÖÖVE IT
Microringar testar jag nu då! Hört de ska vara bra så ! :)

Vi fixade håret i nusnäs träffade systrarna Jenny & Kristin för ute med!

Väldigt trevlig stämning där ute + dagis hade vi med :) underbara ungar!

Imorgon fm blir det att åka till syster för lite systertajm kaffe morgon & mys! Gilla'S enormt!!

Nu mysa med Jamie innan läggdags för honom :)

Puss på de!!



Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0