10 augusti 2012

Så om 3 dagar är de beräknad att skrutten ska komma, dock tror jag att jag kommer gå över men vad spelar de för roll ut kommer han iaaf :) lycklig....
Idag va de sovmorgon sen frukost och vila lite efter de!

Lugnt dag verkligen, huvudvärk har jag haft så älsk tog med barnen & hund för promenad medan jag va hemma och vila, väldigt tråkigt eftersom de va så
Fint väder! Men ut kom jag vi 6 tiden iaf ner till svärmor för hjälpa till där med att ta kort på lite saker men sköt upp se till imorgon då de blev myshäng istället!!farmor M lekte med finaste Jamie :) Älsk hjälpte plast svärfar/farfar & hämta lite möbler nere i deras föra hus sen blev de kaffe och hem för dags för barn skulle sova! Nu har vi packat ner en hel del som ska med till huset imorgon! Ska ju passa på flytta lite då och då eftersom lille skrutt ska komma snart!


Nu Ligger jag i sängen, älsk vi datorn ! Tittade till prinsen hur han sov och de är otroligt hur söt han är! Värdens finaste barn som jag älskat sen första gången då jag såg två sträck på graviditets testet! Du är mitt allt min älskade Jamie Rickard Pers Andersson <3

Trackback
RSS 2.0