8 Augusti 2012

 
Godkväll kära läsare! 
 
Idag har det varit sommorgon till klockan halv 9 då lilleman vaknade och hoppade i sängen sin ! Upp byta blöja sen ner för lite mys i vår säng.. =) Sen gick vi upp och åt frukost dock åkte älsk och handlade nytt bröd så vi hade en liten mys frukost imorse ! Sen blev det lite bus och lek med skrutten och även vi 12 så somnade han igen sött för sova sin lunch! Även jag tog mig en pn, sen när jag vaknade kvart i 3 va ingen man hemme eller Jamie! Hmm tänkte jag va dom hade tagit vägen ? Ringde och då hade dom gått på ica för handla mat till lilleman eftersom han endast äter röd mat och de hade vi inte hemma :P haha rolig kille har vi allt. Jag hoppade in i duschen och sen när jag kom ut hade mina pojkar kommit hem ! mina två älsakde killar som äger mitt hjärta! <3
Sen packade vi in lite saker i bilen och åkte på lite ärenden sen ut till huset för montera upp lite ! Även mamma/mormor kom ner och busade med Jamie och hjälpte till =) 
 
Sen blev det hemgång förbi pappsen och lämna en lasse stefans dvd som älsk hittade medan vi packade lite här om kvällen ! =))) Sen hem in och handla lite till maten sen laga mat ! Blev jätte sen mat eftersom man kom hem från huset vi halv 8.. Men mat fick vi i oss sen tog vi oss en vila paus i sängen men hade vi inte en liten buspojke i sängen så inge vila där inte utan blev fullt med lek och skojj istället :) Sen åkte hjärtat iväg på hockey träning som började idag, medan jag och Jamie roade oss med lite mys famför teletubbies innan de vart äta gröt sen in i sängen för sovdags! 
 
Nu. Jamie sover sen 1 timme tillbaka och jag har passat på beställt hem lite gardiner & nya lampor sen även lite nytt till badrummen & kök! Kommer bli riktigt fin i huset de! :) Är så nöjd så de går inte att beskriva med ord! Vill flytta NU NU NU .. Får hoppas vi flyttar nu till heglen om inte skrutten i magen tittar ut då han är beräknad på måndag ! Vi tar iaf dagarna som dom kommer, men inte kännt nå ännu så eller jo för värkarna har ju kommit och även massa sammandragningar så de vissar väl sig när han är redo att komma ut till världen som vi alla längtar :D 
 
Imorgon blir det ut i huset i tid för montera upp dom nya möblerna och fixa lite :D LYCKLIG TJEJ !!!!!!!!!
 
 
NE nu ska jag ta och knyta mig till sängs! Godnatt kära läsare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0