9 augusti 2012


Har varit en lång och trevlig dag med mina två bästa pojkar och såklart Texas ! :) vaknade ja kvart i 10 då älsk & Jamie hade gått upp stängt min dörr för jag skulle sova vidare ! Väldigt skönt men har ändå varit jätte jätte trött hela dagen! Blev iaf åka ut till huset vi lunch tid fixa upp alla möbler, även kom Cissi och S förbi oss och hälsade på! Cissi lekte runt med Jamie & vi snackade även lite saker som hänt ! Har ju inte sets på as länge nu! Måste bli ändring!
Sen vart de in i Mora äta något sen möte med tjejerna sen ut i nusnäs igen ! Medan vi skruvade upp Jamies nya byrå så va Jamie hos sin mormor & morfar!

När vi skulle hämta lilleman så hade han somnat i mammas/mormors famn! Helt otroligt så söt vår prins låg där! Vi väntade med att väcka han så åt oss en macka som mor hade bakat idag! Super goda! Sen blev de maxi köpa något gått efter denna dagen med skruva möbler å sånt :) hämtade även upp Kevin där då dom hade kommit hem! Sen blev de hem ge barnen kvällsfika sen blev de läggdags ! Somnade som två stickar gjorde dom! :)

Älsk & jag myste ner i soffan till en film även fot massage fick jag ;) vi längtar efter får skrutt i magen! :))

Trackback
RSS 2.0