ÄNTLIGEN !!!!

 
 
Idag vakna tidigt då Kevin kommer hit för att spendera en vecka här, så upp vart det sen åt vi frukost och älsklingen åkte ner och handla lite saker till min Tacopaj jag skulle göra för vi skulle få besök mot lunch! Kevin gick bort till faster Johanna och Jamie tog sen en liten sovtur där vi 11! Sen kom Mia hon som vi ska hyra huset av i nusnäs dock min släktning eller ja som sagt släkt med hennes ex man ! ;) lite komplicerat men orkar inte förklara! Vi åt paj när dom kom sen vart de fika och sedan hämta nycklarna till huset och ut dit för ännu en titt och planera allt och gå igånom allt med pannan & allt de där ;) Sen tog vi oss en tur förbi Pappa / Morfar sedan in i mora igen .. Kände mig inte alls bra i kroppen när vi kom hem helt slö & huvudvärk från helvetet! USCH men som sagt tipp topp nu ! 
 
Fick mess av N idag om att få en växar säg, skit fin så super tack fina N för den. sen kom vi nyss hem från faster Johanna & Morre, Kevin blev kvar där för en sovnatt hos dom och Jamie ligger nu och pratar och har sig i sin säng ! Somnar nog snart Prinsen vår :) Vi ska ta och börja Packa ner lite saker som de blir att åka ut med imorgon och även vissa Kevin va vi ska bo famöver! NU är det STOPP flyttat för vår del ! :) Ska bli så HÄRLIGT att få komma ut dit och bara ha sin familj nära och inte behöva höra massa små jävla kackerlackor till hundar! USCH är så trött på dessa hundar så jag kan SPY ! jaja.. 
 
Nu ska de börjas packa för snart flyttar Pers & Anderssons familjen ut till härliga nusnäs! Kommer bli så skönt med nära till vattnet så barnen kan bada och så :) helt FANTASTISKT BRA :D
 
 
PUSS HEJ !!!!
 
FLICKAN MED LEENDET !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0