Beräknad!

 
Hej hallå! 
 
Har ju haft mina två inlägg redan idag om mina åsikter men blir inge mer med det.. 
 
Idag blev det upp när klockan ringde klockan 7 så direkt den ringde vaknade även Jamie, satt sig upp helt ny vaken och ler mot mig! kände man att de bästa är att vakna på morgonen är att se sin fina son vakna med att leende och så känner man, ' Han är man så älskad av' LYCKA!!! 
Uppe va då kevin som vaknade redan halv 7, älsk skulle köra han till fritids då vi hade jätte mycket planerat sen även en beräknad förlossning! Men fritids va stängt.. ( Kanske man ska medela föräldrarna om att man ska ha någon planerings dag mitt såhär.. jaja vad säger man inge att göra åt!! men löste sig till de bästa ändå :) så det blev och skjuta upp allt till kl 11 då han följde med svärmor ner till deras gammla hus och hjälpa dom där! 
S kom hem så tog vi en promenad med texas sen blev det klä oss för sedan packa in lite saker i bilen ! 
Men blev lite saker som kom emellan igen så då tänkte vi NE nu åker vi och köper mat sen åker vi till min
mamma  och pappa och äter sen lämnar vi de vi har i bilen sen åker vi hem innan han skulle börja jobba! 
Vart i nusnäs ett tag åt mat sen blev det fika efteråt ! ;) Måste ju passa på snart är det slut äta för min del då det blir HÅRD träning! Ska allt nå mitt mål jag satt upp. Ner till mina S kläder ;)) 
 
Sen vi kvart i två åkte vi mot mora hämtade Stefans matlåda sen körde jag han till jobbet! Sen blev det ner hämta hem Kevin för köra han till vårt område, Sen blev det in för mig och Jamie gav han lite mat sen tog vi oss en pn! Sjukt va de va värt de efter gått upp klockan 7 imorse! 
Nu är Jamie med sin faster Sophia på en promenad, får se när dom dyker upp här igen. Saknar min son så otroligt trots han bara varit bort en timme! min största kärlek <3 
Bara vänta tills han kommer.. sov ju så lång middags lur så han lär nog inte sova ändå fören efter pappa kommer hem! Så sjukt tråkigt att han börjar jobba idag, inte alls roligt men efter skrutten i magen kommer så blir han ledig igen ! Ska bli så mysigt att få ha mina pojkar samlade tillsammans ! <3 
 
Idag är vi beräknade iaf att skrutt ska komma men här är det lugnt, har lite små värkar & sammandragningar så får hoppas hoppas på att de är igång snart ! till helgen blir det flytt om de inte är en bebis som vill komma ut ska flytta ut även lite imorgon med ! även planerat en par middag med M & M ! trevligt ska de bli .. 
 
Ne nu ska jag ta och sätta mig i soffan för lite tv tittande och vänta in min lilla prins! :) 
 
 
PUSS HEJ 
 
/ Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0