Dagen

 
Dagen började med att Prinsen vaknade klockan 8, vart det upp älsklingen åkte ner och köpte lite nybakat bröd och massa gott och kom hem med. Medan vi väntade jag och Jamie så gav jag honom lite frukost =) Även kom Per sen skulle hjälpa oss med vitrinskåp & massa mer saker som skulle med till nusnäs idag, ska ju dock se till att vara inflytta till på lördag iaf! Ska bli så skönt att komma en bit utanför mora bara ha sitt eget inte behöva tänka på nånting annat ! Innan det vart nusnäs så åkte vi på mvc, gick in själv då Texas va med så dom hade lekt runt på gräset medan jag va inne och kollade skrutten ! :) Skrutten i magen mår jätte bra allt är bra. gått över en dag så hoppas han kommer snart ! Längtar verkligen, fick mig lite tankar igår bara om förlossingen. Hade ju verkligen inte den bästa med Jamie då det vart sugklocka & väldigt långdraget sen när han kom ut va han inte livlig, så dom tog ju han och gick ut direkt efter han låg på mitt bröst efter nån sekund! Jätte rädd vart jag, jag låg där medan S följde med dom ut, sen efter en stund så började en bebis och grina då sa dom nu är det bra när han gråter! Då kunde jag pusta ut och känna nu mår han bra och kommer snart till mig! usch verkligen jätte hemsk förlossning må ni tro! Jag & S satt och diskuterade förlossningar igår och även han sa att de va den värsta han vart med om så vi pratade en del om vår förlossing med Jamie och vi hoppas på att vår förlossning som ska bli nu blir hur bra som helst. Så mina tankar om att vara rädd när förlossningen kommer igån har släppt. Tack vara min fina pojkvän <3 
 
Iaf i nusnäs så blev det ränsa lite i massa döda kvistar så lite bättre ser det ut men tar nog resten i helgen om de inte är så att skrutt kommer ! :) Sen tog mamma & pappa Jamie ett tag medan jag & S skulle ta oss en lunch innan hans jobb! sen blev de för mig lämna han på jobbet och sedan åka ut till nusnäs igen då lilleman sov lite sen lunch! vaknade igen vi halv 4 så mamma och jag plockade lite bär som hon har på gården sen satt vi oss på altan och bara njöt av de härligt vädret och även pratade lite om allt möjligt =)) Pappsen höll på måla deras ute fönser blev jätte fint!! Sen vaknade Jamie då myste vi lite sen blev det full rulle på han och han började leka !! Helt otroligt hur en liten kille han roa sig själv, han kan sitta och leka med sina leksaker och bara vara! vår lilla stjärna som alla säger :)))) 
 
Syster J kom ut med man & Leia blev fika sen blev de njuta av dagen och avslutade kvällen med en promenad, då vi gick kände det som skrutten ville komma ut fick stora sammandragningar och de trök ner åt! Så får hoppas hoppas det är på gång snart! 
 
Nu är vi hemma lilleman har precis somnat och jag ska fixa mig lite mys till kvällens film! Har köpt mig dipp & massa goa grönsaker som jag ska dippa i ;) mums. 
 
Hade gött 
 
 
Älsakr er mina finaste pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0