Falun


Vart igår kväll att åka tillbaka till Falun pga av Elliot skulle ta ett till prov för sin gulsot då se visade sig att de stigit ytligare så vart kvar här inatt för solning!
Tog nytt prov vid tjugo över 8 så får hoppas provsvaret kommer snart och att de visar att de har gått ner!

Igår blev de fixa lite i huset innan vi skulle bära av till Falun även vart de pizza med Morre & Johanna :) Jamie satt överlycklig och skulle ha sina strips som va på pizzan :) även har han börjat gått nu för fulla muggar :)
Gud igår när vi lämnade han hos mamma & pappa så satt jag mig i bilen och där släppte jag alla mina tårar, usch va jag inte ville åka ifrån han! Saknar dig oändligt Jamie <3
Älsk försökte lugnt ner mig i bilen men gick inte alls :( gick iaf över efter jag ringde pappa och hörde hur han pratade på i bakgrunden!

Nu ska vi äta lite frukost och fick provsvaret nu de hade sjunkit men de ville ha ett till prov vi två så får vi se om
De blir kvar en till natt eller hemgång!

Hade så länge

Trackback
RSS 2.0