Jamie 11 Månader :) <3

 
 
Sommorgon till halv 9 blev det sen upp äta frukost sen hoppade vi i sängen för väcka upp pappsen ! 
Sen myste vi allihop så sjukt härligt morgon !! Vi halv 11 somnade Jamie åter igen för lite lunch sova, älsk åkte iväg och skulle fixa nånting medan jag också la mig för lite vila och även slocknade jag och vaknade vi halv 1 helt otroligt så skönt det va!! När jag kom upp så lekte Käraste Jamie & sin fina pappa på golvet, båda upp med ett super leende kan inte bli bättre att komma upp till det ! :) Lyckaa
Även blir vårt kärleksbarn hela 11 Månader idag!! Tiden går otroligt fort om en månad fyller han 1ÅR Vart tar tiden vägen ! Även så har han tagit många steg idag knallar på som tusan, helt otroligt så stolta vi är att ha dig vår fina son Jamie! Du äu är en stjärna som pappa säger, VÅR STJÄRNA :DDDD 
 
Sen vi halv 2 vart de upp på Smvc för ultraljud igen och skrutten han växer på så det är jätte bra och allt såg jätte bra ut =)) Blev sen hem hämta hem vår prins som va hos faster Johanna sen blev det in ge prinsen lite mat sen lekte vi på lite till ! Satt även och titta på Jamie när han lekte själv och knallade omkring! Jamie kan verkligen roa sig själv helt makalöst hur duktig han är och jämt glad :D 
Vi halv 6 blev det ner på stan köpa prisent till syster dotter Novalie som fyller hela 3 År idag! vart där och fikade sen medan Jamie va kvar och lekte med sina kusiner så åkte vi till Syster J för hälsa på deras skönhet Leia som va så liten och så sööttt! Vi satt där jag och Älskligen med herregud är dom så där små ! myste lite sen blev de åka för hämta hjärtat vår som fick sig några tårar då vi knallade in för dörren, ojoj så glädje tårarna kom hur ska de gå att lämna bort honom när man ser hur de vart nu ! Ojoj sen fick han komma först till mig sen till pappa sin sen vart de bra igen ! Men blir det väl så kanske han va trött också inte sovit så lång middag heller idag ! Annars går det ju super och lämna han korta svängar! älskade prinsen som vi älskar dig! Sen blev det förbi och handla lite sen middag sen upp till svärmor/farmor som va i deras nya hur, väldigt fint va det! (: 
Sen hem ge Jamie gröt sen välling och sen somnade han som en stock ! 
Vi har passat på ätit och S går runt har du nå värkar ' nej säger jag har bara jätte ont i bena' då säger han ' Men snart får de sätta igång ' helt otrligt som han längtar :) sen har han fått sina barn med mig ;-) hihi
 
Här i soffan sitter jag och tittar på hur Älskligen städar köket! asså herregud han har snart ståt och hållt på i en timme! Asså ja vad säger man . putts putts Även ringde hon Mia vi ska hyra huset av så hon kommer i helgen och överlämnar nycklarna till oss, så det ska börjas flytta in lite saker då och då nu så de inte blir så stressigt efter skrutten kommer då vill man ju bara ta det lugnt och inte ha massa flytt att tänka på ! Så förhoppnings vis är allt klart till skrutten kommer, kan ju som sagt blir när som helt att han kommer så ! Men snart blir det flytt i stora huset :) som vi längtar .. 
 
Jamie min skatt jag älskar dig mer en allt på denna jord, du får mig att lyssa upp hela dagrna då jag ser dig! Att ligga på nätterna och höra dina adetag gör mig så lugn och känner hur jag vill krama om dig! du är föralltid min prins och ska göra allt för du ska få det så bra ! <3 
 
Puss på livet, det är fantastiskt BRA !! :D 
 
 
Godnatt nu myspys med min man , Vovve & sparkande bebis i mgen :D <3

Kommentarer
Postat av: Jossa

Grattis sötaste Jamie! Otroligt hur tiden går. Kram

2012-08-02 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0