Lycka

Godmorgon folket!

Sovit bra inatt har vi alla gjort tills Elliot bestämde sig att vaknade kl 5 sen somnade om vi 7 och vaknade igen kl 8! Men inte gör det oss någonting! :)
Idag får vi förhoppningsvis komma hem, Elliot mår jätte bra & även jag men lite yr ännu så men får hoppas på de bästa att vi kommer hem! Därför vi va kvar inatt va för jag förlorade 2 Liter blod! Så har varit allmänt yr och inte kunnat ståt på egna ben igår! Men idag har jag gått och ätit frukost och även tagit mig en sån otroligt härligt dusch! Fan så skönt de va! :) nu sitter vi i vår rum och tittar på hur vår lilla pojk sover. Så fruktansvärt söt! även pratat med pappa om hur Jamie har de och han har de bra, min prins va jag saknar honom! Snart är vi hos dig :))) <3 även pratat med Kevin han har ringt och skrivit sms till oss och är för jäkla söt ! Tror vi skulle låna han en sväng så han fick komma
Och träffa sin minsta lillebror:)

Nu ska jag vara lite med mina pojkar innan vi ska in till barnläkaren och får hoppas på hemgång snart!

Hade bra så länge!

Bjuder på en bild på finaste Elliot <3

Trackback
RSS 2.0