Måndag


Hallå kära folket!

Har hart fullt upp med packa upp saker tagit hand om mina pojkar sen haft lite middagar med trevligt personer!
Haft en full späckad vecka som vart men snart är allt i lägenheten flyttat hit bara liten små saker men vi har ju som sagt till slutet av september på oss så ingen brådska med resten!

Idag så blir det soptippen sen ner på stan för köpa presenter till våran stora kille som fyller hela 1 år på lördag! OMG vart tar tiden vägen! Helt otroligt så på lördag blir de kalas för vår älskade Jamie! :)

Nu sitter jag med färg i håret och kaffe koppen i handen och mina tre pojkar dom sover sött + min fjärde kille Texas ! Som jag älskar er mina killar <3

Nä nu ska jag snart skölja ur håret sen blir de noppa ögonbrynen sen även köpa färg och färga dom idag, ska även boka en klipp tid! ;) här ska man bli snygg snygg snygg

Hörs hejdå!

Trackback
RSS 2.0