Tisdags mys

Hej & ho

Idag har vi sovmorgon till kvart i 10 :) super skönt dock blev de upp två gånger inatt men hör absolut ingenting för oss! Värdens lyckligaste är vi ! :D

Sen blev de in till Mora för köpa ny pyjamas till Jamie & massa packet till han ! :) 1 år på lördag helt otroligt! För snart exakt ett år sen låg vi på bb och hade otroligt tuff förlossningen men tillslut blev allt tipp topp ! Som vi älskar dig Jamie <3
Sen blev de vecko handla sen hem och nu har barnen sovit en stund Elliot sover än! Han bara äter och sover fast vaken emellan åt :) Jamie är så fin mot han med klappa han på huvudet :) så söta <3

Ikväll blir de mys middag & lite gått till kvällen mys tisdag, imorgon börjar allvaret för älsk då han ska börja jobba och jag ta hand om mina killar själv! Men de kommer gå så bra så:)))
Nu ska jag och Jamie sätta oss vi öppna spisen och värma oss och kramas ! Älsk skulle in till Mora och fixa en sak men lär nog dyka upp snart :)

Ha de bra

Mina killar jag ÄLSKAR ER <3

Trackback
RSS 2.0